Ремінь гідропідсилювача свистить з різних причин. Один з найпоширеніших факторів – знос та пошкодження самого ременя. В ході експлуатації автомобілем, ремінь може стати більш тонким і втратити свою пружність, що веде до його витягування та виникнення свисту. Також зношений ремінь може мати тріщини або наліт, що призводить до тертя і, відповідно, свисту.
Ще одним поширеним фактором, що викликає свист ременя гідропідсилювача, є неправильне його натяг. Якщо ремінь занадто сильно натягнутий, він може почати сильно третитися про ролики та інші елементи системи гідропідсилювача, що призводить до появи свисту. З іншого боку, якщо ремінь надто слабко натягнутий, він може зісковзувати і не забезпечувати потрібне зусилля, що також призводить до свисту.
Свист ременя гідропідсилювача також може виникнути через неполадки в системі гідропідсилювача. Наприклад, якщо в системі є витікання олії, це може призвести до неправильної роботи насоса. Неправильна робота насоса гідропідсилювача може спричинити падіння тиску і, як наслідок, тертя ременя та появу свисту.
Причина | Пояснення |
---|---|
Ослаблення натягу ременя | Якщо ремінь гідропідсилювача ослаблений, він може свистіти через тертя з іншими елементами системи. |
Знос ременя | Якщо ремінь гідропідсилювача зношений, поверхня може стати нерівною, що призведе до свисту. |
Забруднення ременя | Якщо ремінь гідропідсилювача забруднений олією або пилом, він може почати свистіти при терті. |
Несправність гідронасосу | Якщо гідронасос не працює належним чином, це може викликати неоднорідну роботу ременя і свист при його русі. |
Неправильний напрямок установки ременя | Якщо ремінь гідропідсилювача встановлений неправильно і напрямок його руху не збігається з вимогами системи, це може викликати свист. |
Це спровоковано тим, що у розширювальному бачку не вистачає спеціальної рідини. Потрібно лише долити її, і свист зникне. Пам'ятайте, що доливати потрібно таку ж рідину, яка раніше була налита в насос. Таким простим способом можна позбавитися проблеми свисту, яка з'являлася саме на крайніх положеннях.
Що робити, якщо свистить ГУР?
Коли свистить ремінь ГУР, достатньо виконати його оптимальне натягування. Для цього потрібно відкрутити верхнє кріплення пристрою, використовуючи шестигранник. Тепер з'являється можливість обертати регулювальний болт, щоб налаштувати оптимальне натягування. Після регулювання кріплення гідронасоса необхідно знову закрутити.
Чому скрипить гідропідсилювач керма?
Падіння рідини у бачку гідропідсилювача – Найочевидніша проблема. У конструкцію заливається спеціальна ATF-рідина, така ж використовується в автоматичних коробках. Коли рідина витікає, насос качає повітря, тож ГУР гуде. Позбутися звуку допоможе доливання рідини.
Чому виє насос гідропідсилювача керма?
Чому гідропідсилювач керма виє Такий звук спостерігається, коли колеса вивернуті до упору вправо чи вліво. У такому положенні керма насос підсилювача працює в максимально напруженому режимі. Звідси і виття чи гул.