Суші Wok міжнародна мережа магазинів японської та паназіатської кухні формату take away.
Так, і це план із захоплення світу. Без жартів ми продовжимо відкривати магазини і в найдальших куточках Росії, і в мегаполісах, і за кордоном. «Суші Wokактивно розвиває франчайзингову мережу, і наш формат повністю готовий до масштабування в Європі та Америці.
квітні 2011 року У квітні 2011 року відкрився перший магазин Суші Wok і світ любителів ролі змінився назавжди! Компанія пройшла шлях від одного магазину до "гіганта", що задає тон у сегменті take – away. За 7 років ми відкрили більше 600 магазинів, більш ніж у 110 містах та 4 країнах!
Вкладення – 1,5-2,7 млн рублів. Паушальний внесок – від 199000 до 420000 рублів залежно від чисельності населення міста. Роялті – 3% виручки. Середня виручка – до 3 000 000 рублів на місяць.